Få se hur länge det går

Min dator har ju krånglat en hel del, och nu den sista tiden typ två eller tre veckor så har den fungerat perfekt. I morse, när jag kom ner till datorn, så stod den och skulle avslutas. Jag antar att den gjort det i ca två timmar.
Tangenterna fungerar, det är positivt, men min lilla nätverks-grunka, som ska finnas i det nedre högra hörnet, är borta och jag kan inte trycka ctrl+alt+del, de tre fungerar inte att trycka ner samtidigt. Jag märker av att tangenterna inte hänger med men det fungerar än så länge. 

Ca 01.30 satt jag här vid datorn, hostade och drack två koppar te och en treo. Nu ska jag lägga mej i soffan och glo på morgontv, det är så bra. att i dagarna två har jag somnat.

Berättar mer om gårdagen senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0