Fan, vad jag är bra!!

Jag har sovit så dåligt i natt, det var väl för att jag skulle upp så tidigt. Det gick bra att jobba, ska dit på måndag igen.
Efter jobbet simmade jag 1000 m och jag simmade de första 500 m på 18 min, andra hälften på 17 min. Jag känner att det går lättare att simma nu än för två veckor sedan. Jag ska försöka hålla detta träningsschema, styrketräning måndag och onsdag, simma 1000 m tisdag och torsdag. Sen om det finns tid och lust kan jag ta nått pass på helgen. Jag känner mej mycket piggare nu än vad jag gjorde i augusti, det är kul.

Hämtningen söderut gick bra, drack kaffe och tittade på bäbis.
Nu på kvällen har jag planterat om vår (vet inte hur man stavar, gör ett försök) physahlis. Den har stått ute i pallkrage och nu när frosten kommit, ska den in, hoppas att den överlever.

Nu när jag tänker efter så har jag hunnit med en massa saker i dag, känner mej nöjd. Plockat ur diskmaskinen, städat, torkat golven, toaletten, tvättat, bäddat rent etc. Det är så skönt att lägga sig i en nybäddad säng.

Jo, appropå baddräkten, jag har inte köpt ngn ny än men nu är det snart ett måste. Ska försöka i morgon eller på lördag.

Nu blir det lite tv-tittande, har ett måste på torsdagar, lyxfällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0