Det blir stressigt som fan

Jag känner att det blir stressigt med att jobba denna vecka. Jag måste lägga om planerna, så att träning och simmning blir på förmiddagarna. Nu är det så att jag har inte bara nöjen att planera, utan måste peta in resorna norrut. Igår blev det precis med tiden, idag ska det gå bra, ska bara simma. I morgon blir det värre. Ska försöka ta mig upp tidigt i morgon, åka norrut, komma hem 5 timmar senare, hinna äta, träna och vara på jobbet 14.30. Vet inte i vilken ordning jag ska lägga morgondagens förmiddagsprogram, träna tidigt eller innan jobbet....hm det visar sig i morgon.

Kaffe med pepparkakor fick jag hos grannen nu på förmiddagen, det var trevligt, hon hade handlat nya saker på Ikea och tapetserat om i köket, det blev fint, nästan ett nytt kök. Det behövs oftast inte så mycket när man vill förnya hemmet.

Nu har jag tänkt om. Jag simmar inte idag, jag är hemma och plockar lite. Ved skall tas in, tvätt ska vikas, pinnar ska späntas. Jag får göra så istället nu när har lite ont om tid. Det räcker med att stressa i morgon. Det tar lite emot att göra så här, men jag hinner defenetivt inte allt detta i morgon. Så får det bli. Bäst att sätta i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0