Snart har värmen kommit

Jävlar vad kallt det var nu när jag kom hem. Det tog nästan 20 minuter innan fläktarna gick igång efter det att jag tänt kaminen. Men nu går de och värmen sprids.

Dagen har varit ok, är lite trött i kroppen och jag fick hjälp på slutet, typ när det var väggarna och golvet kvar men jag blev väldigt glad, för då hann jag med det andra.

Stannade på en snabbfika hos F, sedan bar det iväg för att hämta R. Allt gick bra, jag var ju liksom en stand-in-barnvakt och kunde ta det lugnt hela kvällen, då ingen pappa behövde åka till jobbet.

Nu ska jag lägga mej i soffan för det är i det rummet all värme finns, förutom på toaletten men där vill jag inte sitta och slappa i kväll.

Mer i morgon

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan :)

jag köpte en dator på Expert den heter "Asus nootebook K70IJ series" 17", 4 gb internminnne och lite så, den kostade 5999:-, och det är windows 7 på den. :D

2009-11-13 @ 18:43:31
URL: http://emmaidalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0