Inget sällskap till frullen idag.

I dag ville inte min internetradio fungera, den har dött eller kanske inte, den lyser men sedan inget mer. Jag brukar nämligen sitta just här vid datorn och äta smörgås, dricka kaffe, läsa nyheter eller bloggar och sedan lyssna på Mix Megapol. Så i dag får jag äta frulle själv.

I dag på agendan är det däckbyte i norr och sedan tre timmar på golvet. Träningen blir det i eftermiddag med L. Jag ska försöka förbereda mig på den nattliga resan till Ullared som går av stapeln i natt. Jag ser fram emot denna resa och så får vi se vad jag har i påsarna med mej hem.

Jag ska tvätta byxorna som jag ska ha på mej i morgon, tänkte att det skulle vara bra med ett par sköna byxor och de är inte rena, speciellt när man ska sitta i bilen så länge.

Ljusparty var jag på igår, det blev teljus och doftolja i doften Mullbär.

Alla adventsstakar är inte framme, jag har liksom inte bestämt var alla ska stå. Detta låter som om att jag har lika många som syster i norr men det har jag inte, men de är alla olika. Julgardiner kommer inte upp än och inget annat julpynt, det ska fram dagarna före jul.

(Jag har fått kommentarer om att trappen, aj aj, inte bra. Det blir att jobba på den i helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0