I´m back in business!

Ja, det blev ett långt uppehåll, som till en del var meningen , jag har varit riktigt trött av allt jobb. Men så när jag äntligen blev ledig, fick datorn en släng av virus, ville inte hitta nätverkskortet, jag hade perfekt uppkoppling men det fanns ingen kontakt till datorn. Nu är det fixat och den fungerar som den ska.

Jag har börjat jobba som vikarie i barnsomsorgen. Det var kul, äntligen!!
Denna vecka får jag ingenting gjort, suck. Åkte långgt norrut för att fixa naglarna (ett måste), kom hem sent. Jag skulle nämligen klippa klorna på Alice, min katt som har flyttat hemifrån. Hon trivs och har efter snart ett år i den nya familjen, börjat med sina ovanor, ett bevis på att hon trivs.

F kom på två koppar te, kul med lite besök. Pyttipanna får der bli till lunch och middag. efter maten skall tvättmasiken matas och jag tvättas.

Skall till jobbet kl 14.30 så det är bara att skynda på, kanske hiner en stund till här innan jag åker.

Ps, nu blev jag osäker på om det ska stavas så, business ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0