Fan vad sur den blev!

I tisdags så lagade jag en hel del mat, som ni säkert redan läst om. Jag grillade en kyckling och gjorde en egen sås med riktig grädde, smakade av den och den var god, mmm. Idag på jobbet stoppade jag in min matlåda i micron och tog ut den. Det gick inte att äta den. Sås och ris både luktade surt och smakade illa, suck, jag var verkligen hungrig. Men efter att ha tagit en tugga på kycklingen så smakade den som den skulle. Jag fick äta bara kyckling men det kompenserade jag med att ta en bit tacopaj när jag kom hem hehe.

I morgon blir det att gå upp tidigt, jag kan blogga lite när jag tar morgonmackan och kaffet. Jag ska nämligen norrut, för att sedan vara tillbaka här innan klockan 13, för då börjar mitt andra jobb.

JÄVLAR, JAG SKA JOBBA NYÅRSAFTON!!! Men man kan ju alltid säga nej, speciellt när de står med schemat och säger " det blir mycket pengar". Är jag girig? Nä då skulle jag jobba ihjäl mej och det gör jag inte.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0