Detta är inte humant

Jag har oturen att få uppleva en osovande propeller, bredvid mej. Inatt var det jag. Jag har inte sovit många timmar inatt, jag önskar att jag inte jobbade till 20.30 i dag, men det är som att tomten är sann, det kommer aldrig att ske.

Men men sluta klaga, du har ju ett jobb, om ändå ett tillfälligt. Det som känns skönt är att jag fick sympati ang. nyårsafton. Men jag ska vara med och fira när jag kommer hem och sen,efter mina tre timmar på nyårsdagens förmiddag, ska åka hem och mysa i sängen och ta igen mej, på årets första dag.

Nu är det bara sista kaffeslurken kvar, sen ska jag bortsta gaddarna och dra norrut. 9 grader och regn ute, idag ska jag boka däckbyte, men det det får ske på osndag, på pengarna rullar in.

Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0