Det var så skönt i natt

I natt har jag sovit hela natten och det var länge sedan. Fast även om jag sovit hela natten och blev jag väckt 04.45 när sambon, som förresten kom hem i går, gick upp, kunde jag snabbt somna om och drömma vidare.

Jobbat 4 timmar i dag, det är alldeles lagon när man är lite seg, för det är jag och min huvudvärk har kommit tillbaka, men så var det två vikarier, en praktikant och jag som jobbade när personalen hade planering. Det tar på krafterna.

Idag ska jag hämta J på fritids, hon ska få vara här en stund, sedan ska jag och min syster åka till Örebro, på seans. Det ska bli spännande.

Korv i ugn med prinsesspotatis blir det till middag, billigt och så blir det mycket mat. I går blev det stuvad spenat och fiskpinnar, som jag älskar.

Träningen har verkligen kommit igång igen och det känns helt underbart, jag är en gladare häxa.

Nu ska jag lyssna på Stenhuggaren och rensa avloppet i källaren, återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0