Är trött

I kväll ska jag gå och lägga mej tidigt, eller tidigare än i går. I går så såg jag en film som jag varmt kan rekommendera till alla, The ugly truth, jag skrattade som bara den. Ni som känner mej vet att jag inte har svårt för att skratta, men det här var ingenting, jag skrattade så att jag satte nästan popcornen i halsen. Filmen är lite pinsam men det finns sen scen som är så himla kul. Den var så rolig att jag inte kunde sommna när den var slut.

En annan film som jag oxå kan rekommendera är, The Hangover, eller Baksmällan, som den heter på svenska. Jag skrattade även igenom denna film och somnade med ett leende på läpparna.

Hoppsan, jag gav bort alla hallongrottor, som blev en succé. Får väl baka nya i morgon ( hade inga i frysen som jag trodde), då min fikagäst kommer. Först ska vi träna tillsammans så att vi riktigt kan frossa i godsaker. Jag har ju dumlekakor, kärleksmums, bullar, en halv sockerkaka och mardrömmar i frysen. Jag vet att F gillar dessa h-grottor, få se hur pigg jag är i morgon kl 7, kanske går upp då och bakar eller inte.

Nu ska jag se på lite tv innan jag kojar mej.



Kommentarer
Postat av: Fia

Inte behöver du baka för min skull, jag älskar ju dumlekakor!

2009-11-19 @ 07:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0