Äntligen

Ja äntligen har jag tagit mej tid till att blogga lite.

Idag har jag bara gjort matlådor. Jag ska jobba så mycket att jag varken hinner eller orkar laga mat när jag kommer hem.
Det blev 2 pajer, lasange, spagetti och köttfärssås, pepparbiff med potatisgratäng. Jag ska ha tio stycken och det blir nog fler som jag kan ha i frysen.

Jag ska norrut i morgon och har lovat mina kollegor att ta med hallongrottor. Jag har visserligen i frysen men vad fan, ugnen var ju redan på, så det blev en plåt.
Hallongrotta, föreHallongrotta, efterJa, jag vet att bilderna är suddiga, jag har ju bara mobilkameran, suck.

Jag har fått prinsesspotatis och har ännu inte smakat dessa, men jag ska göra det på torsdag.

Livet rullar på som vanligt, fast jag har inte fått kontakt med ngn jobbcoach, hm, det skulle ske inom en vecka, har jag för mig, jag kan ju ha fel eller så är de uppsagda och har hamnat hos arbetsförmedligen, mohahahaha. Jävla tokeri med att slösa bort statliga pengar som man kunnat lagt på ngt vettigare än jobbcoaher.

Nu ska jag kolla lasangen i ugnen sen ska jag ta med några hallongrottor till syrran, för att prova ett nytt te som hon köpt.

Återkommer

Kommentarer
Postat av: Fia

Spara några hallongrottor till mig på torsdag.

2009-11-17 @ 18:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0