Å vad jag ska göra mkt i morgon

I morgon har jag massor som skall göras. Jag har köpt kött som skall kokas, för här ska det göras kalops, jag har längtat för det blev så gott förra gången. Sen ska jag tvätta, dammsuga, spänta ved, hämta in mer ved. Jag nästan längtar til morgondagen, det ska bli sköt att göra detta. Sedan ska jag kratta färdigt alla löven under äppelträdet och körsbärsträdet, kanske baka lite. Jag hinner kanske inte allt för jag börjar jobba kl 15.

Jag har ju mitt trapp-projekt, jag ska se över ekonomin, om jag tycker att jag har råd att lägga pengar på mer sandpapper. Jag vill verkligen bli klar med trappen.

Ullared, jag ska till detta mecka i början av december och nu visas denna affär på kanal 5 varje måndag. Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra, för jag har så svårt att handla när det är mycket folk i affären, jag hittar liksom inget.

Träningen har det inte gått så bra med. Jag var träningssjuk i nästa tre veckor, sedan har jag jobbat mycket, som  förra veckan tex. och var det inte en annan vecka som jag oxå jobbade mycket, jo det var det. Om jag fick bestämma så skulle jag inte jobba, bara vara hemma och baka, koka kalops och träna. Mohahhahaha.

Nu ska jag peta in en pinne i brasan, dricka upp mitt te och glo lite på tv innan jag lägger mej i en kall och tom säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0