Bakat knäckebröd

Idag har jag inte gjort så mycket, sovit till kl 9 och sedan tagit influensasprutan.
Min lust för att baka håller i sig och jag har bakat saffransskorpor och julknäckebröd. Det var skitenkelt och jättegott. Saffransskorpor kanske jag bakar om igen i kväll, så att det blir något att bjuda på, för de jag har bakat, är redan tingade till ngn annan. Nu är det bara lingon-grejen kvar och K i norr, ska donera lingonen.

saffransskorpaknäckebröd

Jag vet att det är suddiga bilder, jag har ju ingen bra kamera i min mobil, så det får duga.

Julklapparna är nästa klara, helt otroligt. I morgon ska jag köpa till M och ev. till systrarna.
Sedan är det klappar till mannen jag delar säng med och hans jr, sedan är jag klar.

Nu ska jag kolla hur min kyckling mår i ugnen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0