Att göra någon glad

Jag tror nog att någon blir väldigt glad när han kommer hem i dag och det är nog inte för att se mej utan när han ser vad jag hängt upp på väggen. För första gången har jag gjort i ordning en adventskalender.

adventskalender

Bilden är väldigt mörk men jag tror att ni kan se att den är full men paket.

Jag har lite plock och sådant att göra i dag. I morgon ska jag vikariera i en f-klass och jag är riktigt nervös, dessa barn har inte träffat mej förut. Håll tummarna på att det kommer gå bra.

Ojoj, jag har köpt juklappen till min käre sambo och jisses vad han kommer bli glad, han får ju något som även jag har användning för hihi, det gäller att vara listig.

Nu åter till mitt kaffe som säkert redan kallnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0